Paroda „Belaukiant krypties“
VDU menų galerija „101“ Muitinės g. 7, KaunasRugsėjo 9 d. 18 val. VDU menų galerijoje „101“ atidaroma jaunųjų menininkių Niamh Seana Meehan (Š. Airija) ir Gintės Reginos (Lietuva) paroda „Belaukiant krypties“.
Rugsėjo 9 d. 18 val. VDU menų galerijoje „101“ atidaroma jaunųjų menininkių Niamh Seana Meehan (Š. Airija) ir Gintės Reginos (Lietuva) paroda „Belaukiant krypties“.
Kauno miesto savivaldybės visuomenės sveikatos biuras ir „Meno avilys“ Kauno gyventojams pristato nemokamų filmų peržiūrų programą, lydimą psichologų ir psichikos sveikatos specialistų pristatymų, diskusijų ir terapinių pokalbių apie emocinę savijautą. Programą sudaro penki filmai, nagrinėjantys tapatybės paieškų, savižudybių, nerimo įveikos, vienatvės ir pozityviosios psichologijos temas.
Kauno menininkų namai ir vėl atveria duris kviesdami į filmų peržiūrų programą „Mokumentai“. Šis videomeno ir kino filmų sklaidos projektas analizuoja skirtingas realybes bei tų realybių konstravimą. Taip skatindamas Lietuvos kuratorius, tyrinėtojus ir būsimus jaunus kūrėjus atidžiau pažvelgti tiek į esamus archyvus, tiek į Rytų Europoje ir Lietuvoje kuriamą videomeną. Šių metų programą „Mokumentai“ sudaro […]
Industrinės kultūros platforma „Matters“ vėl kviečia į garso dirbtuves. Šįkart Kauno menininkų namuose lankysis trys lektoriai iš trijų Baltijos šalių: Martins Rokis (Baltic Immersive Audio Network; Latvija), Roberto Becerra (Ideas Block; Lietuva) ir Theodore Parker (Estonian Electronic Music Society; Estija).
Socialinio teatro dirbtuvės tai erdvė bendravimui, susitikimui ir tarpusavio santykiui be socialinių barjerų. Per šį žaidimą dalyviai turės galimybę pasidalinti tikromis istorijomis, patirtimis ir aktyviai dalyvauti diskusijose. Socialinis teatras vienija bendruomenes leisdamas veiksmui būti savimi.
Parodoje „Belaukiant krypties“ tikrai galima pasiklysti tarp ženklų ir patyrimų, jausmų ir formų. Kodėl tas ženklas priremtas prie sienos? Kas ant jo užrašyta? Ką reiškia tos kėdės prie įėjimo? Kodėl filmuose tiek daug reikšmės turi vieta? Ar filmai ir objektai galerijoje susiję?
Anny – guvi ir stipri pensinio amžiaus moteris. Verstis prostitucija ji pradėjo būdama 46-erių. Anny taip pat dirba metro stotyje, kur renka pinigus už įėjimą į tualetą. Filme moteris pasakoja savo gyvenimo istoriją nuo 1996 iki 2012 metų. Ją slegia pašlijusi anūko ir dukros sveikata, tačiau kasdienybėje Anny – kaip visi žmonės: šypsosi savo klientams, perka darbinius drabužius ir, rodos, nesureikšmina nei savęs, nei savo profesijos. Retsykiais Anny pasipuošia ir lipa ant scenos. Pasirodymus rengia moterys, įsteigusios sekso darbuotojus vienijančią nevyriausybinę organizaciją. Vakaro dainos – vienas iš būdų pasakyti pasauliui, kad jos nori saugaus darbo ir ramaus gyvenimo.
ALTR pristato pirmąjį scenai pritaikytą tekstą lietuvių kalba, kuris yra suformuotas dirbtinio intelekto (modernaus tinklo Megatron-11B).
Spalio 7 d. 18 val. Kauno menininkų namuose įvyks personalinės Julijos Račiūnaitės tapybos parodos „Neišvengiamas gamtovaizdis“ atidarymas. Parodoje eksponuojamų peizažų ciklo tema – pakelių (paplenčių), užmiesčių gamtovaizdžio infrastrukūros kismas per pastaruosius porą dešimtmečių.
Vasarą TẽKA komanda kartu su Šančių, Aleksoto ir Vilijampolės bendruomenėmis tyrinėjo šių miesto rajonų pakrantes: rinko prisiminimus, ekspedicijose kūrė psichogeografinius žemėlapius ir kartu diskutavo apie šių pakrančių ateitis. Į klausimus – ką bendruomenėms reiškia upė, koks miesto ir upės santykis, kokia galėtų būti šio dialogo ateitis ir kaip pakrantę suvokia skirtingi bendruomenės nariai – buvo surinkta rašytinė, pieštinė ir sakytinė medžiaga.
Kauno menininkų namų programa „Mokumentai“ – videomeno ir kino filmų, analizuojančių skirtingas realybes bei tų realybių konstravimą, sklaidos projektas – kviečia į filmų peržiūrų pirmojo ciklo „Anoniminis kaip politinis” uždarymą.
The Kaunas Artists' House programme "Mocuments" - a project for the dissemination of video art and films analysing the construction of different realities - invites to the second cycle of the films screenings "Personal as Historical".